دسته‌بندی نشده

آون توستر چیست و 5 کاربرد آن

آون توستر چیست و 5 کاربرد آن

آون توستر چیست؟ 

از پرکاربرد ترین وسایل آشپزخانه می توان به آون توستر اشاره کرد که ظاهری شبیه ماکروویو و کاربردی شبیه فر و ماکذوویو دارد. اگر به دنبال محصولی هستید که بتواند گرم کردن، پختن، یخ زدایی و یا برشته کردن غذایتان را باهم انجام دهد، پیشنهاد ما به شما خرید یک آون توستر با کیفیت است.

محصولات گرویتی

آون توستر در واقع یک وسیله چند منظوره ااست که با دارا بودن قابلیت های مختلف به مصرف کننده به این امکان را می دهد که از بسیار یاز نیازر های خود تنها با خرید یک دستگاه بی نیاز شود. آون توستر می تواند بخک جایگزین مناسب و مقرون به صرفه برای فر توکار استفاده شود.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی آون توستر ها هم پیشرفت کردند و دیگر تنها یک وسیله گرم‌‎کن نیستند و توانایی ارائه خدمات بسیار بالاتری دارند. از جمله کاربرد های آون توستر می توان به:

  • پخت غذا
  • گرم کردن و برشته کردن
  • طبخ انواع کیک و شیرینی
  • یخ زدایی
  • گریل کردن
  • کباب کردن
  • خشک کردن میوه
  • و….

نحوه کارکرد آون توسترها:

در آون توستر های نسل جدید از فناوری به نام کانوکشن استفاده شده که باعث پخت سریع و یکنواخت غذاها می شود. نحوه عملرکرد آن به این گونه است که در ستگاه فن هایی تعبیه شده که گرمای تولید شده توسط المنت ها را به گردش در می آورند و به صورت یکنواخت گرما را به غذا انتقال می دهند. این قابلیت این امکان را می دهد که طبخ غذا هایی مانند کباب ها و شیرینی ها که پخت کاملشان اهمیت بالایی دارد، به آسانی و درستی انجام شود.

 

اگر از آن دسته افراد گرمایی هستید خرید یک آون توستر برای شما انتخاب منطقی و درستی است چرا که این دستگاه ها محیط داخلی خانه را گرم نمی کنند و دمای محیط ثابت می مان. همچنین این دستگاه ها نظافت آسانی دارند و به راحتی هرچه تمتم تر می توانید آن ها را تمییز کنید.

10 ترفند برای نظافت سینک

نکاتی که هنگام خرید آون توستر باید به توجه کرد:

  1. ابعاد: آون توستر از وسایل کم جا در آشپزخانه به حساب می آید اما با این حال با کوچکتر شدن خانه ها و آشپزخانه ها بهتر است ابعاد محصولی که قصد خرید آن را دارید چک کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.
  2. شرکت تولید کننده: شرکت های زیادی اقدام به تولید آون توستر کرده اند اما همه‌ی آنها کیفیت عالی و قیمت مناسبی ندارند. شرکت گرویتی از جمله تولید کننده های آون توستر استن که با قیمت عالی و مقروتن بهخ صرفه و همچنین کیفیت بالا محصولات خود را به مصرف کننده ارائه می دهد. از نظر شرکت گرویتی مصرف کننده از اهمیت بالایی برخوردار است پس با ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت 24 ماهه کالا سعی در جلب رضایت مصرف کنندگان دارد.
  3. ویژگی های هر محصول: همانطور که گفته شد آون توستر ها ویژگی های زیادی داردن امائ هر آون توستری همه ای ویژگی ها را باهم ارائه نمی دهد. بهتر است هنگام خرید به این نکته نیز توجه کنید.

 

در انتها باید گفت که، خرید هر کحصول سختی های خود را دارد اما تا زمانی که از یک برند خوب و معتبر خرید می کنید نگرانی هایتان در بارخهدذمحصول تاذ حد زیاغدی کاهش می یابد پس بهتر است اول محصول و برند خوب را شناسایی کنید.

آون توستر های گرویتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *