فر‌های توکار گرویتی

با گسترده شدن و پرطرفدار شدن گاز های رومیزی نیاز به به فر افزایش یافت. فرهای توکار به دو صورت برقی  و گازی در بازار موجود اند. و چون برعکس ماکروویو ها از اشعه مادون قرمز استفاده نمی‌کنند برای سلامتی هم ضرری ندارند. همچنین فرهای توکار دارای حالت های خت مختلف بوده و کار را برای مصرف کننده آسان می‌کنند.

فرهای توکار گرویتی

فرهای گرویتی با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده اند. ین فرها با داشتن بهترین نوع عایق بندی حرارتی از ایمنی بالایی نیز برخوردارند. درب این محصولات از شیشه سه جداره ساخته شده که بسیار قوی و مقاوم است. شرکت گرویتی در فرهای خود از عملکردهای مختلفی استفاده کرده است مانند موتور جوجه گردان و حالت های پخت متفاوت و بریان کن سقفی. این محصولات با طراحی زیبا و مدرنی که دارند جلوه زیبا و کم نظیری به خانه و آشپزخانه شما می‌دهند. با خرید فرهای توکار گرویتی علاوه بر کیفیت بالا زیبایی را به خانه خود هدیه دهید.

 

درباره فر های توکار گرویتی

اگر از آن دسته کسانی هستین که علاوه برا کیفیت زیبایی و ظاهر بسامان آشپزخانه‌تان برایتان مهم است فر های توکار انتخاب مناسبی برای شماست. فرهای توکار قابل استفاده در فضای کابینت یا دیوار آشپزخانه هستند و  به نسبت د یگر فرها فضای زیادی اشغال نمی کنند و ظاهر مرتب و زیبایی به خانه و آشپرخانه هایتان می دهد.

فرهای توکار گرویتی در دو نوع گازی-برقی و برقی تولید می شوند. فرهای برقی بدون نیاز به وصل شدن به لوله کشی گاز و تنها با وصل شدن به پریز برق کار می میکنند و این عملکرد باعث می شود مصرف گاز به طور بهینه مصرف شود و همچنین از ایمنی بالاتری برخوردار اند.

شرکت گرویتی تا به امروز سه فر با کیفیت وزیبا تولید کرده است:

  • فر توکار تمام برقی گرویتی مدل GLA12  

  •  فر توکار تمام برقی گرویتی مدل GLA8+

  • فر توکار برقی-گازی گرویتی مدل FG706

درباره فر توکار تمام برقی گرویتی مدل GLA12: 

این فر ظاهر شیک و لوکسی به آشپزخانه تدان میدهد و با ابعاد عرض و ارتفاع ۵۹۵ میلی متر ، ۵۴۵میلمتر عمق قابل استفاده درو دیوار آشپزخانه و کابینت است. این فر دارای ۱۸ کلید لمسی روی دستگاه، که شامل انتخاب حالت پخت و انتخاب المنت گرمایشی بالا و پایین  ، تنظیم دما ،روشن کردن فن فر، یخ زدایی ،انتخاب ساعت یا تایم برای پخت می باشد. این فر با دسته طلایی خود ظاهر منحصر به فرد و بسیار شیکی دارد و باعث میشود جلوه و دکوراسیون خانه تان رنگ جدیدی به خود بگیرد و زیبا تر از حالت قبل به نظر برسد. پچرید انرژی این فر A بوده و مصرف انرژی بهینه ای دارد. برای رحتی هرچه بیشتر در پخت برای این محصول 9 حالت پخت، شلف استیک پزی، جوجه گردان، بریان کن دارد و همچنین به دلیل عملکرد تمام برقی خود این قابلیت را دارد که به غذای شما از هر جهت حرارت دهد و و اگر می خواهید فقط یک بخشی از غذایتان حرارت ببیند به راحتی می توانید المنت بالا یا پایین آن را روشن و خاموش کنید. قطعات و اجزای این فر به راحتی جدا می شوند و شما می توانید به راحتی هر بخشی از آن را تمیز کنید.

درباره  فر توکار تمام برقی گرویتی مدل GLA8+: 

فر توکار برقی مدل +GLA8 گرویتی طراحی لوکس و زیبایی دارد و با گنجایش 70 کیلوگرمی و ابعاد 60 در 60 خود قابل استفاده دداخل دیوار و کابینت هاست و انتظار هارا برای پخت انواع کیک و غذا فراهم می سازد. عملکرد این فر تمام برقی است و با گرید انرژی A مصرف بهینه ای دارد. برای استفاده از این فر نیازی به وصل شدن به شبکه و لوله گاز نیست و تنها با وصل شدن به پریز برق می توانید به راحتی از این محصول استفاده کنید. این فر قابلیت های زیادی دارد مانند تنظیم تایمر و 6 کلید لمسی جدا و همچنین دارای ۵ حالت پخت متفاوت است. درب فر توکار برقی مدل +GLA8 گرویتی از جنس شیشه سکوریت مقاوم است که در برابر حرارت بسیار بالای فر توکار آسیب نمی‌بیند. درجه حرارت این فر 240 درجه سانتی است و امکان پخت سریع و راحت را برایتان فراهم می آورد.

درباره فر توکار برقی-گازی گرویتی مدل FG706

فر توکار گرویتی مدل FG706 طراحی ظریف و زیبایی دارد و با ابعاد 6 در 60 قابل استفاده داخل دیوار  کابینت ها است.از مهمترین ویژگی های این داشتن 17 برنامه پخت است و همچنین این فرد دارای قابلیت جوجه گردان، گریل، فن کانوکشن و تنظیم تایمر نیز می باشد. بالاترین درجه حرارت این 260 درجه سانتی گزاد است که این قابلیت را می دهد که با زمان کم شیرین و غذای مد نظر خود را بپزید. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این فر می توان به سیستم یخ زدایی اشاره کرد. این سیستم یخ گوشت و مرغ را بدون پخته شدنشان از بین میبرد.

تمامی فر های گرویتی دارای ضمانت نامه پس از فروش هستند و این امکان را می دهند که بدون نگرانی خرید