دسته‌بندی نشده

هود مخفی گرویتی

هود مخفی گرویتی

وجود هود آشپزخانه به عنوان یک وسیله کارآمد در کنار دیگر وسایل آشپزخانه بسیار مهم و ضروری است. امروزه انتخاب یک هود مناسب با دکوراسیون آشپزخانه یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد است. همچنین با رواج آپارتمان نشینی و نبودن فضای کافی برای هودهای روی کار بسیاری از افراد به هودهای مخفی یا توکار روی آوردند. هودهای مخفی در واقع داخل کابینت قرار می‌گیرد و از دید پنهان می‌شوند و فضای کمتری از آشپزخانه را اشغال می‌کنند.

در گذشته مدل هودهای آشپزخانه در یک یا دو مدل در بازار عرضه می‌شدند. اما امروز با پیدایش طرح‌های نوین و تکنولوژی‌های جدید و همچنین با تغییر سلیقه مردم هودهای آشپزخانه نیز بر اساس شکل ظاهری و نوع استفاده آن تغییر کرده است. همه هودهای آشپزخانه کارایی یکسانی دارند. اما برخی از هودها آپشن‌های منحصر به فردی دارند که باعث می‌شوند نسبت به سایر هودها برتری داشته باشند.

| پیشنهاد خرید ویژه: خرید اجاق گاز صفحه ای

خرید هود مخفی

 هودهای مخفی که با نام هود توکار نیز شناخته می‌شوند، از جدیدترین طرح‌های هود در بازار محسوب می‌شوند. هودهای مخفی به دلیل اینکه در کابینت پنهان می‌شوند بسیاری از افراد خواهان استفاده این نوع هود ها در آشپزخانه خود شده اند. جنس هودهای توکار مانند جنس دیگر هودهای آشپزخانه استیل یا شیشه و یا ترکیب هر دوی این‌ها ساخته و طراحی می‌شوند. هودهای توکار قابلیت‌های دیگری مانند سنسورهای حرارتی، کلیدهای کنترل و دیگر قابلیت‌ها دارند. 

 هودهای توکار به دلیل اینکه درون کابینت قرار می‌گیرند جلوه زیباتری به آشپزخانه شما می‌دهند و گزینه مناسب‌تری برای آشپزخانه‌های کوچک است و علاوه بر این قیمت به صرفه‌تری نسبت به هودهای دیگر دارند. شرکت گرویتی یکی از برندهای داخلی در تولید لوازم خانگی است که هودهای خود را با کیفیت بالا و با استانداردهای جهانی، در طراحی روز تولید می‌کند و به مشتریان عرضه می‌کند.

| پیشنهاد خرید ویژه: خرید سینک ظرفشویی

قیمت هود مخفی

هود آشپزخانه برای هر آشپزخانه ضروریست. هودهای مخفی به دلیل اینکه از دید پنهان هستند و داخل کابینت قرار می‌گیرند مورد استقبال بیشتری نسبت به سایر هودها  قرار گرفته است. یکی از معیارهای هنگام خرید یک هود که باید در نظر بگیرید قیمت و هزینه خرید هود مخفی است. فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت یک هود مخفی دخیل هستند. در فروشگاه ما میتوانید محصولات پرفروش دیگری مانند آون توستر مشاهده کنید، برای مشاهده قیمت آون توستر میتوانید اینجا کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *