دسته‌بندی نشده

اجاق گاز صفحه شیشه ای گرویتی

اجاق گاز صفحه شیشه ای گرویتی

امروزه با پیشرفت فناوری اجاق گازهای زیادی در بازار موجودشده اند و خریداران روی به خرید اجاق گازهای شیشه ای با طراحی شیک آورده اند که ظاهری زیبا به آشپزخانه می دهند. شاید برایتان سوال باشد که تفاوت این سبک از اجاق ها با دیگر محصولات چیست و چرا یک فرد به جای خرید اجاق گاز استیل از اجاق های شیشه ای استفاده می کند. در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

مقایسه اجاق گاز های صفحه شیشه ای و صفحه استیل

اجاق گاز صفحه شیشه ای 

این نوع از اجاق گاز از شیشه مقاوم و نشکن ساخته شده است و بر عکس تفکر عموم که فکر می کنند این محصولات از مقاومت بالایی برخوردار نیستند، جنس شیشه‌ی ایم گاز ها بسیار ضد ضربه است و با ضربه های معمول در طول روز، نمی شکند.

از ویژگی های این محصول می توان به:

  • تمیز کردن و نگهداری آسان
  • عملکرد و دوام خوب
  • ظاهر و زیبایی
  • مقاومت بالا در برابر خط و خش اشاره کرد.

علاوه بر همه‌ی این ها این اجاق ها از طراحی زیبا و مدرنی بهره مند هستند و جلوه‌ی شکیل و زیبایی به خانه آشپزخانه شما می دهد. افراد با خرید این مدل از اجاق گاز ها علاوه بر کارایی ظاهر زیبا و مدرنی نیز دریافت می کنند.

اجاق گاز های صفحه ای استیل

این اجاق ها از یک ورقه فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و طول عمر بالا و مقاومت خوبی در برابر ضربه ها دارند.

در این مقاله به بررسی کامل این دسته از اجاق ها پرداختیم: اجاق گاز های استیل گرویتی

ویژگی های منحصر به فرد اجاق های شیشه ای

  1. برتری ظاهری: همانطور که بالاتر به آن اشاره کردین به نسبت دذیگر اجاق ها این مدل گاز ها ظاهر زیبا تر و شیک تری دارند.
  2. نظافت اسان تر: به دلیل جنس این محصولات بسیار راحت می توان با لکه های مختلف مانند لکه‌ی چربی مقابله کرد و شما می توانید تنها با استفاده از یک محلول تمیز کننده ملایم به آسانی، آن را تمیز کنید و به حالت اول بازگردانید.
  3. توزیع حرارت: در گاز صفحه پنج شعله شیشه ای، توزیع گرما در مقایسه با اجاق گاز استیل یکنواخت‌ تر است. این امر به این دلیل است که مقایسه با اجاق گاز استیل یکنواخت‌تر است. این امر به این دلیل است که شیشه در برابر حرارت مقاوم است و یک محفظه مهر و موم شده که به عنوان یک لایه ایمنی عمل می‌کند. کنترل حرارت نیز در این نوع بسیار دقیق است. در اجاق گاز استیل، توزیع شعله ناهمگن‌تر است است.

اجاق گاز صفحه شیشه ای بخرم یا نه؟

اگر برای خانه خود به دنبال اجاق گازی زیبا با طراحی مناسب می گردید این محصولات بهترین انتخاب برای شما هستند. اجاق گاز‌های صفحه شیشه ای تفاوت چندانی از لحاظ قیمت با استیل ندارند اما به دلیل آپشن هایی که مضاف بر استیل ها دارند، مقداری ارزش بالاتری دارند.

 

 

اجاق گاز های گرویتی

شرکت گرویتی یا تولید محصولات با کیفیت و زیبا کمک شایانی به مصرف کننده در هنگام خرید کرده است. این شرکت هم اجاق گاز استیل و هم شیشه ای تولید کرده است و خریداران می توانند به راحتی از بین محصولات انتخاب کنند.

این شرکت علاوه بر کیفیت بالایی که دارد برای جلب رضایت هرچه بیشتر خریداران ضمانت 24 ماهه ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان درباره محصولات با کارشناسان گرویتی در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *