دسته‌بندی نشده

سینک گرانیتی گرویتی چیست؟

سینک گرانیتی گرویتی چیست؟

روزانه تنوع محصولات مختلف محصولات بالاتر  می رود و به طبع آن انتخاب هم سخت تر می شود. اگر به یک فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید مسلما از شدت تنوع محصولات گیج می شوید و درگیر این فکر می شوید که کدام یکی از این محصولات برای من مناسب تر است.

یکی از مسائلی که مورد توجه خریداران قرار می گیرد جنس و نوع محصول است. به عنوان مثال سینک های مختلفی در بازار وجود دارد که جنس های مختلفی دارند. مانند استیل و گرانیت.

اما کدام یکی از این دو نوع سینک برای ما مناسب تر است؟ در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم .

گرانیت سینک

در گذشته از سنگ گرانیت برای ساخت سینک استفاده می شد ولی امروزه دیگر از گرانیت خالص استفاده نمی شود. اما به چه دلیل؟

سنگ گرانیت بسیار سنگین است و حمل نقل آسانی ندارد. نصب آن به نسبت سینک های استیل سخت تر و دشوار تر بود. از دیگر معایبی که باعث پایین رفتن محبوبیت گرانیت شد عدم مقاومتش در برابر خراشیدگی و ضربه بود. سنگ گرانیت به راحتی لب پر می شد و می شکست.

پس از این که این مسائل پیش آمد، تحولی در صنعت سینک گرانیتی پیش آمد وتصمیم بر این شد که دیگر از سنگ گرانیت خالص به عنوان سینک استقاده نشود. پس آمدند با ترکیب کردن گرانیت و رزین و اکرلیک ماده ای ساختند که علاوه بر زیبایی و شکوه گرانیت، کارایی و دوام بالایی هم داشته باشد.

این نسل جدید سینک طرفداران بیشتری هم پیدا کرد و محبوبیت بالایی به نسبت سینک های استیل پیدا کرد

به دلیل ظاهر زیبا و متفاوتی که دارد و همچنین مقاومت بالا در برابر ضربه و خش، این سینک انتخاب مناسبی برای خرید و استفاده در آشپزخانه های مدرن به حساب می آید.

سینک گرانیتی گرویتی

شرکت گرویتی با تولید سینک های استیل و گرانیتی کمک شایانی به خریداران کرده. چرا که وجود آپشن با کیفیت و زیبا و شکیلی مانند محصولات گرویتی، آرامش خاطر روانی بالایی برای خریداران است.

سینک های گرانیتی گرویی وزن پایینی دارند و حمل و نقل بسیار آسانی هم دارند. نصب کردن آنها اصلا سخت نیست و یک متخصص زیر یک ساعت آن را برای شما آماده می کند. طراحی زیبا و رنگ های متنوع و شیک این سینک ها هم از دیگر ویژگی گرویتی داست.

این سینک ها در رنگ های

  • سفید
  • مشکی
  • سفید شنی
  • کرم ماسه ای
  • سفید با رگه های طلایی
  • مشکی با رگه های طلایی

عرضه می شوند و خریداران این امکان ا دارند که متناسب با دکوراسیون خانه و سلیقه ای که دارند انتخاب کنند و خرید خود را انجام دهند.

شرکت گرویتی برا جلب اطمینان بیشتر خریداران تا 24 ماه ضمانت می دهد و همچنین مشاوران گرویتی تمتم مدت آماده به پاسخگویی سوالات مشتریان هستند و به طور رایگان با آنها در ارتباط اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *